מתכונים

המלצות הגשה כיסונים "מאמא מרי" תפו"א פטריות וכרוב

ממולץ להגיש עם רוטב פטריות או רוטב טריאקי ובנוסף בצל מטוגן יהיה נהדר. אופן הכנה רוטב פטריות:ממולצץ לערבב מספר סוגים של פטריות, כמו כן, ניתן לשלב פטריות טריות ופטריות כבושות של "מאמא מרי" למגוון וטעם עשיר.יש לטגן בצל, לשלב מלח פלפל לפי הטעם ולהגיש, בתאבון.הצעת הגשה כיסוני פטריות בסגנון אסייתי:מןמלץ לקחת רוטב טריאקי, בצל ירוק, ואת הכיסונים לאדות להגיש על צלחת שטוחה למראה נקי ורענן. בתאבון

למתכון

רוטב כיסונים עם דובדבנים "מאמא מרי"

בוחרים אריזה של פירות יער "מאמא מרי", טוחנים את הפירות בבלנדר למרקם אחיד. לוקחים סיר,מוסיפים חצי כוס סוכר, מוסיפים את התערובת שטחנו בבלנד, ממולצץ להוסיף קורט קינמון,מגישים את הכיסונים עם רוטב ושמנת חמוצה. בתאבון

למתכון

רוטב לכיסונים מיוחד "מאמא מרי"

לוקחים אריזה של כיסונים "מאמא מרי", בצל, פלפל אדום טרי,  כף חומץ, שמן זית, סוכר מלח, פלפל גרוס לפי טעם בזמן שהכיסוני מתבשלים להם, זה זמן טוב להכין את הרוטב,  קוצצים את הבצל, הפלפל האדום, עדיפות לטחון בבלנד על מנת שהמרקם יהיה אחיד, להוסיף תבלינים לפי הטעם, סוכר ומלח, ולאחר מכן מערבבים את התערובת עם כף החומץ.  מחכים שהכיסונים מוכנים, מוציאים לצלחת הגשה, מוסיפים את התערובת שהכנו, מזליפים שמן זית ובתאבון.

למתכון

גלידה מיוגורט ופירות יער

לוקחים 0.5 ליטר יוגורט פירות לפחות ב- 3.5% שומן ו- 300 גרם פירות יער קפואים של "מאמא מרי" מתוך האריזה.  בעזרת מיקסר מכינים פירה מפירות יער (פטל, אוכמניות שחורות או דובדבנים), מוסיפים לתוכו כף 1 של מיץ לימון, יוגורט, מקציפים היטב את התערובת ובהדרגה מוסיפים לתוכה 50 גרם אבקת סוכר.  לשים במקפיא למשך 3-4 שעות ואפשר להתחיל ליהנות!

למתכון

שייק פירות יער

מערבבים בבלנדר 60 גרם פירות יער קפואים,150 מ"ל מיץכף 1 של יוגורט טבעיכפית 1 של דבש טבעי (או לפי הטעם)מקציפים ומגישים.

למתכון

עוגת גבינה קרה עם דמדמניות אדומות או פירות יער אחרים מבית "מאמא מרי"

לבסיס: 100 גרם עוגיות חמאה או קרקר חמאה4 כפות קונפיטורה דמדמניות אדומות2 כפות אגוזי מלח טחוניםכפית 1 של שמן ואבקת סוכר למריחת התבנית וציפוילמילוי: 8 דפי ג'לטין500 גרם דמדמניות אדומות "מאמא מרי"4 ביצים150 גרם סוכר700 גרם גבינה בעלת אחוז שומן גבוה60 מ"ל מיץ לימוןקורט מלח1. מפוררים את העוגיות או הקרקרים ומערבבים היטב עם אגוזים וקונפיטורה.2. משמנים דפנות של תבנית, מפזרים אבקת סוכר ושמים לתחתית של תבנית. מהדקים בצורה אחידה את תערובת העוגיות המוכנה בתבנית.3. מכניסים את הג'לטין למים קרים. מוסיפים ל- 200 גרם דמדמניות…

למתכון

רוטב פטריות לקרפלך במילוי תפוח אדמה "מאמא מרי"

1. מבשלים את הקרפלך במילוי תפוח אדמה של "מאמא מרי" בכמות גדולה של מים מלוחים (5-8 דקות).2. חותכים 50 גרם פטריות "מאמא מרי". מחממים במחבת 2 כפות שמן, מטגנים בתוכו את הפטריות ו- ½ כף עלי רוזמרין.3. מוציאים בעזרת מקפה קרפלך מוכנים. נותנים למים להתנקז לגמרי, ומניחים את הקרפלך בצלחות עמוקות. מעל הקרפלך שמים פטריות מטוגנות, מוסיפים 600 מ"ל מרק בשר ועלי בזיליקום טריים שיש לקרוע אותם עם הידיים.

למתכון

מרק קר ("אוקרושקה") צמחוני מירקות

מצרכים: 1 ליטר של קוואס (מאלט ביתי) מבית "מאמא מרי"250 גרם כרוב טרי250 גרם כרוב כבוש250 גרם קולרבי2 יחידות גזר100 גרם בצל ירוקירק:פטרוזיליה, שמיר, כוסברהמלח ושמנת לפי הטעםחותכים גזר טרי וקולרבי בצורת קוביות, וכרוב טרי עם הכרוב הכבוש – לרצועות. מערבבים את הכל, מוסיפים מלח לפי הטעם וקוואס שצונן קלות. בעת ההגשה לפזר למעלה בצל ירוק וירק: פטרוזיליה, שמיר וכוסברה (לפי הטעם).

למתכון

קוקטייל פירות "אהוב" (2 מנות)

2-3 בננות בשלות מאוד ו- 2 קמצי חמוציות קפואות או דמדמניות שחורות (אפשר לא להפשיר) חצי כוס מיץ תפוזים או מיץ תפוחים כמה כפות של יוגורט טבעי דל קלוריות תפוח ירוק Grand Smith או שורש סלרי גדול. טוחנים את כל המרכיבים בבלנדר במשך 15-20 שניות . הקוקטייל מוכן ועדיף לשתות אותו מיד לאחר ההכנה.

למתכון
דילוג לתוכן